Home

Vacanta in islanda pareri

Cazare ISLANDA - hoteluri, pensiuni, vile, apartamente

Eşti aici că să-ţi baţi joc de vacanţă şi eu te voi învaţă cum. Trebuie doar să mergi pe mâna mea şi să renunţi la preconcepţii. Pasul 1. Alege o destinaţie aiurea de pe hartă. Primul pas e şi cel mai important. Începe cu Google Maps. Poţi încerca şi cu hărţile Bing sau Apple, dacă ţii neapărat să te enervezi. Vrei să emigrezi în America? Mă plimb pe străzile din Boston încercând să găsesc motive pro și contra pentru care să emigrez sau nu în America, țara tuturor posibilităților. Motive pe care vreau să ți le împărtășesc și ție în video-ul de mai jos. Nu mă gândesc să fac asta acum Pentru vacanta in Guadeloupe, eu as recomanda si Les chutes du Carbet (o cascada impresionanta cu trei caderi, fiecare cu calea ei de acces), vulcanul La Soufrière (daca e vreme frumoasa, vederea de sus e superba), Muzeul Costumelor si Traditiilor din Gosier, cu gradina si replica unei case vechi creole (turul e oferit de proprietarul muzeului, un fost profesor de engleza, care si-a dedicat. Am si lucrat, dar m-am si bucurat de riviera. Apoi am revenit in vacanta la cateva luni dupa, iar din nou in acest an, intr-o alta vacanta pe care o consider a fi cea mai frumoasa de pana acum. Asa ca dupa 3 vizite la Nisa si in celelalte locuri superbisime de pe Coasta de Azur, va pot spune cu mana pe inima ca m-as muta acolo

10 Motive sa vizitezi Madeira, insula eternei primaveri. Carmen Dima. January 19, 2018. M-am trezit in Madeira aproape fara sa-mi dau seama, furata de valul biletelor de avion ieftine. Pe principiul ca daca tot suntem ajunsi intr-un loc, ia sa vedem unde am putea merge mai departe, odata luate niste bilete de avion spre capitala lusitana, m-am. Sfaturi, păreri, experiențe și poze din diferite destinații de vacanță oferite de membrii comunității Turistik

Santorini, tabloul perfect: impresii de calatorie si 41 de

1. Circuit Italia. Ce sa vezi intr-o vacanta. Incepand de astazi, as incepe o noua serie de recomandari si idei ca sa va ajute in planificarea vacantelor, mai ales a celor de la vara. Voi alege o tara, in cazul primului articol, Italia, si voi incerca sa fac un intinerar de doua saptamani (inclusive weekendurile)
  2. Aici gasiti impresiile, parerile si comentarile turistilor Direct Booking ce au fost in vacanta in Marmaris, Marmaris, Turcia in 2020 - 2021. Adauga impresie despre un hotel Adauga impresie despre o destinatie. 96% din 143 impresii au apreciat Marmaris, Marmaris Oferte Marmaris. Inchide
  3. Circuite, Sejururi, City Break, Vacante de Paste, Rezervare hoteluri, Bilete de avion, Vacante 1 Mai, Muntenegru, Croatia, Franta, Spania, Grecia, Turci

Aici gasiti impresiile, parerile si comentarile turistilor Direct Booking ce au fost in vacanta in Turcia in 2020 - 2021. Adauga impresie despre un hotel Adauga impresie despre o destinatie. 94% din 4554 impresii au apreciat Turcia Oferte Turcia Oferte Vacanţe şi Sejururi în Muntenegru 2021 - 2022 de la agenţia de turism Karpaten. Vezi oferta 2021 - 2022 la toate destinaţiile turistice, hoteluri şi cazare din Muntenegr Weekend in Balcic - atractii si impresii de vacanta. July 25, 2020. Ely. Este vara, cald, soare, asa ca toate gandurile se duc instant catre vacanta. Insa, cu o pandemie in crestere la nivel global si cu o Romanie care are zilnic printre cele multe cazuri noi din Europa, mai ca n-am iesi deloc din casa. In dilema asta suntem prinsi de 2 luni. China pareri si impresii de vacanta. Pareri Beijing. 2 pareri. Pareri Chongqing. 6 pareri. Pareri Nanjing. 1 pareri Agentia de Turism Oxigen Tour organizeaza Excursii in Romania, Norvegia, Islanda si multe alte Locatii, atat la Mare sau la Munte - Hai cu noi in aventura, deci te luăm pe tine într-o aventură de neuitat, plină de viață, bucurie, adrenalină și prietenie și te aruncăm în mijlocul vieții

Discover Costa Rica, 13 zile. Circuit privat. 16 zile / 14 nopti. Costa Rica. Zbor inclus. Asigurare inclusa. Locatii vizitate: San Jose, Costa Rica, Parcul National al Vulcanului Poas, Gradinile Cascadelor La Paz, Monteverde, Parcul National Arenal, Manuel Antonio. Data de plecare: Oricand As dori cateva recomandări pentru o vacanta in Turcia sau Egipt de 7 zile in perioada 01-15.082021 pentru 2 familii ambele cu cate 2 copii de 8 ani, 5 ani, 4 ani si 1 an. Ne-ar interesa ceva ultra all inclusive cu aquapark adulti si copii, plaja cu nisip, buget maxim 2500 euro cu plecare din Suceava Impresii din Skiathos. Marius. June 4, 2018. Unii spun despre insula greceasca Skiathos ca este gradina lui Dumnezeu. Altii spun ca Dumnezeu a avut un vis iar cand s-a trezit a creat aceasta insula. Altii spun ca e paradisul, altii ca e cea mai frumoasa insula greceasca, altii iti jura ca te vei intoarce. Nu am de gand sa contrazic pe nimeni. 14/07/2021 . Bucătăria islandeză este expresia artelor culinare dezvoltate în Islanda și are ca elemente principale carnea de miel și peștele, feluri de mâncare care au fost timp de multe secole singurele alimente disponibile pentru locuitorii insulei Sejur Cipru de Nord cu plecare din Cluj NapocaAvem 11 oferte pentru tine. Sejur Cipru de Nord cu plecare din Cluj Napoca. Avem 11 oferte pentru tine

Oferte Vacanta & Circuit Islanda 2021 - 2022 Eturi

Tot ce trebuie sa stii despre asigurarea de calatorie (ep.3) In primul episod ti-am spus de ce este bine sa iti faci o asigurare de calatorie inainte sa pleci la drum in strainatate si ti-am explicat cum sa o alegi pe cea mai potrivita pentru tine. Apoi am vorbit despre serviciile acoperite de asigurarea de calatorie, dar si de pasii pe care. Ultima zi de vacanta efectiva, pentru ca va spuneam ca in ziua 5 am zburat spre Bucuresti, a inceput pe la 10 fara 20 dimineata. Eram franti de oboseala, dar multumiti de tot ce vazusem pana atunci. Era ziua in care ajungeam la fixatia mea - Cabo Girao - locul unde te afli la 560 de metri deasupra marii, pe o podea de sticla

8 intrebari si raspunsuri pe care sa le citesti inainte sa

Primul pas catre o vacanta reusita este sa te informezi din timp asupra perioadelor in care clima locala a destinatiei alese permite un sejur fara evenimente meteo periculoase care sa te tina inchis in camera de hotel, fara sa-ti doresti asta, sa-ti dea toate planurile peste cap sau, mai rau, sa-ti ameninte viata Liber la calatorii in mai multe tari din Europa pentru romanii vaccinati. Lista statelor in care iti poti face vacanta. Se apropie sezonul cald si fiecare dintre noi se gandeste la o vacanta, la mare si la plajele insorite. Tarile europene isi deschid una cate una granitele pentru turisti, insa pun si unele conditii Trei saptamani in Peru (ep. 6): Cat costa o vacanta in PERU? Am ajuns la partea cea serioasa, care mie imi place cel mai putin: costurile. O sa le enumar pe scurt mai jos si daca am uitat ceva intrebati-ma. Si sper ca acest articol sa va ajute in caz ca visati sa mergeti in Peru Layover versus vacanta. Imi amintesc ca prima oara cand am ajuns in Maldive ca stewardesa, in a doua luna de zbor, pur si simplu nu imi venea sa cred ca poate exista un loc atat de frumos si ca eu ma aflu acolo. Ma bucur ca am avut ocazia sa mai ajung de cateva ori in aceeasi formula si ultima data intr-o vacanta in Maldive in toata regula Rochie, costum, pantofi, restaurant, fotograf, muzică, meniu, machiaj. Elemente cruciale, nu-i așa, atunci când te pregătești pentru cel mai mare eveniment din viața ta. Toate, fără excepție. Și asta pentru că vrei ca totul să fie perfect, dar mai presus de perfecțiune, vrei să fie memorabil. Doar că toate astea atrag după sine și nișt

Păreri despre DAL Trave

Pagina 7 din 12 - Vacante si concedii in vara 2021 - postat in Discutii generale: Nu am minilalizat problemele nimanui, pt ca nu sunt genul. Pt fiecare am avut o vorba buna, atat pe forum cat si in viata reala. Pana la urma nu stiu ce ai sarit ca arsa, doar pt ca mi-am exprimat parerea cu privire la privilegiul de a calatori ca imi suna urat The Seychelles Islands este un arhipelag de 115 insule (foarte multe sălbatice, nelocuite, în 9 zile de sejur noi am văzut 6 insule şi am fost cazaţi pe 2 din ele), format din 2 tipuri de insule: Inner Islands, sau insulele interioare, sunt insulele principale, granitice, precum Mahe, Praslin şi La Digue, dar şi insulele mici.

Daca ii spunem omului ca o vacanta de o luna in 3 tari a costat doar 1400 de euro, poate ca ar trebui detaliat putin si bugetul sa nu-si faca o parere gresita: in ce fel de cazari ai stat (hotel sau dormitor comun la hostel?), cum te-ai deplasat (autobuze de noapte, trenuri, oferte la bilete de avion), etc. Parerea mea este ca cine merge in. Cea mai frumoasă plajă din Albania. Ksamil are multe plaje, dar cele mai frumoase sunt în zona Ksamil Islands (fix așa scrie pe indicatorul care te scoate din orășelo-satul Ksamil, spre zona despre care vă povestesc). Încă de la prima plajă pe care am explorat-o, mi s-a părut perfect: apă limpede, culori amețitoare, nisip fin

Vacanta in Islanda - YouTub

1. Vezi exact cat platesti pentru vacanta ta. Vacanta in Sri Lanka 600 Euro / 7 nopti. Vacanta in Santorini 197 Euro / 6 nopti. Vacanta in Paradis. Maldive 773 Euro 7 nopti. City Break in marile orase ale Europei
  2. Impresii din călătoria noastră în China. De abia ne-am întors din China, după o aventură de două săptămâni și jumătate în care am parcurs peste 4.000 de kilometri, am explorat orașe de 20 de milioane de locuitori sau sate pitorești pierdute prin orezării, am mers cu toate mijloacele de transport posibile, cu bicicleta, scuterul.
  3. Impresii Turisti Interra. Cristina V (Portugalia Marele Tour). Multumim Interra, multumim ghidului Dima Asproiu pentru o Aura I (Egipt Circuit-Croaziera Nil-Sejur Hurghada). Circuit Egipt-Croaziera Nil-Sejur Hurghada plecarea 29.05.2021
  4. VACANTE: 140+ Turoperatori cu 1 Miliard+ pachete turistice, plecari din 75 de aeroporturi. HOTELURI: 500,000+ Hoteluri, apartamente si pensiuni, in 22.000 Destinatii, in 190 de Tari. BILETE AVION: la 700+ Companii Aeriene de linie si lowcost cu mii de rute fiecare, in întreaga lume. ONE STOP SHOP
  5. Informatii Rezervare. Data plecarii. Pick a date. Data intoarcerii. Pick a date. Durata (nr. nopti) Destinatie. - Alta destinatie - Tarile Baltice Africa - Africa Africa De Sud - Cape Town Africa De Sud - Revelion Albania - Albania Albania - Berat Albania - Durres Albania - Sarande Albania - Tirana Albania - Vlore Anglia - Liverpool Anglia.
  6. Reduceri mari pentru hoteluri aflate în Lefkada, gr. Rezervaţi online, plătiţi la hotel. Citiţi comentariile despre hoteluri şi alegeţi cea mai bună ofertă hotelieră pentru sejurul dvs
  7. We stayed in Natassa for 2 last weeks of September 2015. The hotel has his own charm, the location is amazing, beautiful sunsets each evening! Warning - not for people who want to go out for a beer/dinner/party in the evening, hotel is a bit away from the islands main port (ca 11km), nearest shop is ca 4km away. Unless you rent a car or a scooter

La mare în Bulgaria

Vacanta in Corfu (Kerkyra) - Grecia / Holidays in Corfu (Kerkyra) Island - Greece 15-24 august 2016, Insula Corfu, Grecia. Dupa ce in Zakynthos (2012) si Lefkada (2015) ne-am indragostit iremediabil de insulele ionice, pentru 2016 ne-am gandit sa mergem in Corfu, cea mai nordica dintre acestea St. Martin - primele impresii - prinlume.com. St. Martin - primele impresii. Maho Beach e paradisul oricarui pasionat de avioane! Mi-ar placea mult sa merg acolo cu tine, sa te tin de mana si sa ne uitam cum trece un 747 deasupra noastra. Sa ii aud motoarele si sa simt mirosul ala de kerosen Circuit Islanda - Aurora Boreală SUA: Descopera frumusetea Coastei de Vest in vacanta de PASTE 2022 Vezi detalii Japonia-la superlativ! Vezi detalii Japonia - Tara Soarelui Rasare Vezi detalii Discover USA si CANADA! Vara pe 5th Avenue

Samotraki sau cum să-ţi baţi joc de vacanţa de vară în

1. ute si early booking. Rezerva-ti acum un loc si noi te trimitem in vacanta! Peste 1 milion de romani au ales sa plece in vacanta alaturi de agentia de turism Christian Tour
  2. Durata zbor Reykjavik Islanda, cate ore faci cu avionul de la Reykjavik Islanda Pentru a rezerva un bilet de avion pe destinatia va rugam sa ne contactati telefonic la 021.210.10.15 sau 0724.24.96.97 . Selectati orasul de plecare si orasul de destinatie pentru a vedea cat dureaza zborul intre cele 2 orase
  3. Islanda - tara focului si a ghetii ! 6 13 octombrie 2021 Traieste magia unei lumi exotice: Singapore & Bali - Indonezia 29 octombrie 9 noiembrie 2021 Exotica Tunisia, in parfum de iasomie 18 26 octombrie 2021 Japonia in vacanta de vara - un circuit de exceptie 22 august 02 septembrie 2022 Discover USA si CANADA! 14 zile, Vara pe 5th Avenue! 14.
  4. Sejururi si pachete cu transport charter avion Litoral Insula Skiathos Grecia vara 2021 cu plecari din Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara la cele mai mici preturi cu discount pana la 30%. Peste 63 oferte cu Demipensiune si All Inclusive,. Rezerva acum online

Vrei să emigrezi în America? » George Buhnic

Travelator.ro este site-ul care a pornit fenomenul ponturilor pentru vacante pe cont propriu in Romania. Format dintr-o echipa de doi graficieni care au vazut lumea, prin Travelator.ro am vrut sa aratam cum se poate face asta cu bani putini, calatorind in conditii decente. Proiectul nostru a schimbat vieti si concepte, a largit orizonturi, si, mai ales, a facut multi oameni fericiti Pasul 4: Când știi deja unde și când dorești să călătorești, rezervă cazarea prin site-ul travelminit.ro, iar la plată marchezi că dorești să folosești voucherul primit pentru avans. Pasul 5: Dacă ai rezervat la o unitate de cazare aflată între promoțiile de mai sus, trimite un e-mail la adresa info@travelminit.ro pentru a.

Vacanță în Caraibe pe cont propriu

Aqua President Hotel - Aqua President 3* Baile Felix, Crisana, Romania, 1 decembrie, balneo, craciun, revelion, rusalii 2021, oferte de cazare, sejur si vacanta, Demipensiune, Pensiune completa, Mic dejun, All inclusive, transport Fara transport. Rezerva online prin Direct Booking. Rezerva online la Aqua President Hotel 3*, Baile Felix Exploreaza lumea cu EXIMTUR! Bilete de avion, destinatii exotice, circuite si vacante pe litoral. Vezi ofertele noastre speciale si rezerva-ti vacanta acum

Oferte cazare early booking, oferte speciale si last minute Hotel Ceres Geoagiu Bai, 2021 - 2022, oferte oferte litoralul romanesc, litoral romanesc rezervare sejur Hotel Ceres Geoagiu Bai, Transilvania, vacanta, oferta speciala, poze, galerie imagini, prezentare, informatii despre, oferte timpurii, First Minute Hotel Ceres Geoagiu Bai, Prin Nordul Spaniei: Oviedo. Când viața îți dă lămâi, fă limonadă, iar când îți dă merefă cidru. Asturias e o regiune superbă și aș fi vrut să văd mai mult din ea (nu-i bai, n-au intrat zilele-n sac), însă vremea nu-i tocmai pe placul tuturor

Din 2007, Robin a ajutat peste 18500 de persoane să găsească de lucru în străinătate. Oferte de munca cu peste 20 de agenții colaboratoare. Găsește un loc de munca in strainatate care sa includa cazare. Unul dintre cele mai mari salarii minime din Europa. Serviciul nostru este gratuit Trimite bani în România cu unele din cele mai mici comisioane și cele mai bune rate de schimb existente

A meritat de o mie de ori, a fost cea mai tare vacanta ever, si nu credeam ca dupa ce am fost in Hawaii o sa descoperim alte locuri mai frumoase, nici nu stim ce ne-a placut mai mult, realitatea a fost mult peste asteptari si eu ca si constitutie sunt un om exigent, dar a fost totul oau. experientele cu elicopterul au fost. Oferte speciale Litoral Bulgaria vara 2021 - Peste 160 Oferte speciale Litoral Bulgaria cu discount pana la 30%. Rezerva acum online prin DirectBooking.ro! Cele mai bune Preturi All Inclusive or Ultra-all Inclusive included Bodrum summer 2021 - Booking a holiday Bodrum, Turkey with All Inclusive included. Holidays deals at hotels with All Inclusive or Ultra-all Inclusive included in Bodrum, All Inclusive Vacation Packages Bodrum at the lowest price offered by DirectBooking.r Hotel Dana Beach Resort - Dana Beach Resort 5* Hurghada, Egipt, exotice, litoral, revelion, targ turism vara 2021, oferte de cazare, sejur si vacanta, Ultra all inclusive, Mic dejun, All inclusive, transport Avion, Fara transport. Rezerva online prin Direct Booking. Rezerva online la Hotel Dana Beach Resort 5*, Hurghada Oferte circuite 2021. Columbia - Ecuador - Galapagos. Circuit de 16 nopti. Plecare. 25 iunie 2021. de la/persoana. €. 3990 €. Circuit Croaziera pe Nil in tara Faraonilor

Hotel Diana - HOTEL DIANA 2* Nisipurile De Aur, Varna, Bulgaria, litoral, rusalii vara 2021, oferte de cazare, sejur si vacanta, Demipensiune, Pensiune completa, Mic dejun, All inclusive, transport Autocar, Fara transport. Rezerva online prin Direct Booking. Rezerva online la Hotel Diana 2*, Nisipurile De Aur Charter avion Egipt 2021 - Alege din 619 oferte cu discount pana la 30% cu plecari din Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara, Bacau, Craiova, Mures, Sibiu, Suceava, Oradea si Rezerva Acum Online! Cele mai Bune Oferte de Vacanta pentru sejururi cu transport charter avion Egipt, pachete charter Egipt Impresii de vacanta din insula Lefkada, Grecia: 1-10 august 2015 DRUMUL Distanta pana in Lefkada este de 1080 - 1100 km s..

#SquadNice - tot ce trebuie sa stii inainte de o vacanta

Aceasta este o propunere de vacanta do it yourself (DIY), iar TU iti pot rezerva pe cont propriu zborul si/sau cazarea! Tot ceea ce ai de facut este sa dai click fie pe butoanele de rezervare sau pe pozele cu preturi, fie pe link-uri, iar apoi sa continui catre site-ul care iti propune oferta de bilete de avion ieftine si/sau oferta de cazare Insula Kefalonia este situată ȋn Marea Ionică, la ~ 20 de mile de portul Kilini şi la ~ 40 de mile de portul Patra, din Grecia continentală.Cu o suprafaţă de ~ 780km², Kefalonia este cea mai mare dintre insulele Mării Ionice şi a şasea ca mărime dintre insulele greceşti. A devenit o destinaţie turistică foarte populară ȋn ultimii zece ani, fiind vizitată, ȋn special, de.

10 Motive sa vizitezi Madeira, insula eternei primaver

Traseul, pe care îl ai la dispoziție tot timpul pe ecranul din fața ta, mi s-a părut cel puțin curios, n-am tăiat de-a dreptul oceanul ci am cotit puțin spre Islanda, apoi Insulele Feroe, Groenlanda, pe toate le-am avut în dreapta și cred că, dacă ar fi fost lumină și senin, ar fi meritat să-mi fac curaj să mă uit pe hublou. Pagina principală; Descoperă Croaţia; TOP 10 destinaţii; TOP 10 destinaţii din Croaţia Dubrovnik Dubrovnik se află în sudul ţării. Este înconjurat de trei insuliţe din arhipeleagul Elafiti, Lopud, Lokrum și Koločep, fiind situat în apropiere de Trsten şi Orasac.A fost întemeiat în secolul al VII-lea, însă în secolul al XVII-lea a ars până la temelii Ca idee de consum, in vacanta de anul acesta (targoviste-thasos), 1600 km, consum mediu 6.3. Mers la Navodari, cu 130-150 pe autostrada, 670 km, 7.9 consum mediu. Iarna e foarte ok pe zapada, nu mai dau la lopata, parchez pe locuri necuratate. Am bagat-o fara frica pe drumuri bombardate, mai ales prin Thassos

Impresii din vacanță - Turisti

Concediul este ideal atunci cand sunt cat mai multe zile insorite. De aceea, cand ne programam vacanta ar trebui sa tinem cont de recomandarile specialistilor. Specialistii in turism stiu care sunt destinatiile din Europa cu soare garantat. Faro este capitala regiunii Algavre din Portugalia. Cu o medie de 3.170 de ore de soare pe an, ceea ce inseamna 11 ore insorite pe durata sezonului estival. Am pornit de la suma de 3000€ pentru două persoane. Cam atât citisem că te costă în total o vacanță de două săptămâni. Am pornit cu suma asta în minte și am încercat să vedem unde putem economisi, am citit multe ca să fim documentați, ne-am descurcat singuri pe unde am putut, am cumpărat online ce am putut.Am reușit să scoatem un buget final de 2400€ pentru amândoi Unele pareri despre cele mai bune corturi de camping sunt de acord ca, in zonele in care accesul cu masina nu este posibil, un cort de 5 persoane poate fi considerat deja destul de greoi si dificil de transportat. Pentru modelele de gradina, calculele se schimba, mai ales pentru ca acestea sunt facute pentru a adaposti cat mai multi ocupanti Prince Islands 25 hoteluri. Hoteluri aproape de atracții populare din Turcia Alegeți-vă punctul de interes și găsiți un hotel în apropiere. Piaţa Taksîm, Istanbul 389 hoteluri. Sfânta Sofia, Istanbul 637 hoteluri. Kabak Koyu, Faralya 4 hoteluri. Istanbul Modern, Istanbul 482 hoteluri

Circuit Italia Ce sa vezi intr-o vacant

5 circuite de vis! 1 bavaria tour circuite 2018 1 bavaria tour pareri 1 Casablanca 1 Chefchaouen 2 coasta de est a Canadei 1 Fes 1 Marele Zid Chinezesc 1 Marrakech 2 Rabat 1 Tinanmen 1 Unde să îți petreci vacanța în 2018 Stie cineva daca noi cetatzeni romani avem nevoie de viza ptr.Egipt?Nu stiu noua ``lege``iar ultima data cand am fost acum doi ani,mi-a trebuit.Acum tare as vrea sa evit o calatorie in Tokyo la ambasada egiptului ptr. ca bebica mea e bolnavioara

In pasi de tango pana la capatul lumii . Argentina. Pofta de ARGENTINA a inceput intr-o dimineata in timp ce ma pregateam sa plec la job. La televizor, cineva povestea cu atata pasiune despre vacanta petrecuta in aceasta tara, incat m-am oprit din tot ce faceam, l-am ascultat, si m-am indragostit ireversibilde destinatie. Acum poți comunica mai simplu când pleci în vacanță prin Europa. Dan Dragomir 07-05-2017, 17:38 Stiri. Roamingul este tot mai important pentru fiecare dintre noi și este foarte trist atunci când suntem plecați și nu putem ține legătura cu cei dragi. Mi-aduc aminte, înainte să fie serviciul atât de cunoscut, era un chin să. Marele premiu al concursului Premiile Pepsi dau gustul iernii! - Mega Image, constand intr-o Vacanta in Islanda se acorda prin tragere la sorţi electronică, pe baza unui program cu distributie aleatorie care va avea loc in data de 9 Ianuarie 2019